Markkinointi ja viestintae kapea

Markkinointi- ja viestintäpalvelut

Taloustutkimuksen ja T-Median tekemien imagotutkimuksen mukaan maineemme on edelleen erinomaisella tasolla niin opiskelijoiden kuin yritysasiakkaiden keskuudessa. Molempien tutkimusten mukaan olemme Suomen tunnetuin ammattikorkeakoulu ja yksi kiinnostavimmista korkeakouluista.

Uudistimme hakumarkkinointikampanjan ja lisäsimme markkinointia digitaalisissa kanavissa oikeiden kohderyhmien löytämiseksi. Suomenkielisten koulutusohjelmien hakijaluvut kasvoivat kuudella prosentilla toimintavuoden aikana.

Opiskelijoidemme verkkosivusto Mynet uudistettiin ja liitettiin osaksi Peppi-järjestelmäkokonaisuutta. Sivuston kautta opiskelijat voivat jatkossa hoitaa, suunnitella ja seurata opintoihinsa liittyviä asioita.

Julkaisutoimintamme jatkui vilkkaana. Haaga-Helian henkilöstö julkaisi vuoden aikana 427 julkaisua, kun tavoitteena oli 360 julkaisua. Julkaisutoimintaa kehitettiin muun muassa ottamalla käyttöön uusia julkaisualustoja.

 

Luo itsesi - avaa ovet tulevaisuuden työelämään