
Markkinointi- ja viestintäpalvelut
Nuorten mielestä Haaga-Helia on Suomen tunnetuin ammattikorkeakoulu ja toiseksi kiinnostavin. Tämä kävi ilmi Taloustutkimuksen toukokuussa 2017 tuottamasta Korkeakoulujen imago 2017 -tutkimuksesta. Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten ammattikorkeakoulujen tunnettuutta, kiinnostavuutta ja erilaisia imagotekijöitä. Nuorten mukaan Haaga-Helian vahvuuksia ovat myönteinen näkyminen mediassa, hyvä esilläolo sosiaalisessa mediassa ja kansainväliset kontaktit.
Uudistimme Haaga-Helian verkkosivut kesällä 2017. Sivustouudistuksen tavoite oli selkeyttää Haaga-Helian koulutus- ja palvelutarjonnan löydettävyyttä.
Julkaisutoimintamme jatkoi kasvuaan. Kustansimme Haaga-Helian sarjassa 12 julkaisua, ja julkaisujemme kokonaismäärä oli 325. Ydinosaamisalueillamme tapahtuvan julkaisutoiminnan näkyvyyden parantamiseksi kehitimme vuoden aikana e-Signals-julkaisualustaamme ja kokosimme sinne kuuden viime vuoden ajalta lähdetietoa Haaga-Helian asiantuntijoiden tuottamista julkaisuista.